במקרים רבים, רבים מכדי שנוכל לספור אותם, אנשים "המסובכים" בפלילים הם למעשה אנשים נורמטיביים לחלוטין, שמערכת החוק הפלילי זרה להם לגמרי. במקרה בו אדם מסתבך בפלילים, הוא תוהה לעצמו מהו השלב שעליו להיעזר בשירותיו של מומחה לתחום, דהיינו עורך דין פלילי במרכז הארץ.

התשובה לשאלה זו היא פשוטה מאוד: כמה שיותר מוקדם. הסתמכות על שירותיו של עורך דין פלילי מומחה היא קריטית מן הרגע הראשון של ההליך הפלילי.

ייעוץ עורך דין בחקירת משטרה

השלב הראשון בכל הליך פלילי הוא כמובן החקירה המשטרתית. בשלב זה המשטרה אוספת חומרים על המקרה המדובר, ובונה את התיק שיגיש בסופו של דבר לפתח בית המשפט. השלב הזה אמנם נראה ראשוני והתחלתי, אך הוא קריטי במיוחד עבור עתיד התיק הפלילי. בחקירה קובעות המשטרה והפרקליטות את עתידו של התיק. האם יוגש כתב אישום? מה תהיה חומרתו? אלו עבירות יהיו כלולות בו? התשובות לשאלות אלו מושפעות כבר מהשלב הכי ראשוני של החקירה.

בדיוק בגלל זה חשוב להיעזר בשירותיו המשפטיים של עורך דין מומחה כבר מהרגע הראשון. עורך דין פלילי מומחה יוכל לספק לנו הייעוץ וההכוונה לה אנו זקוקים, שיבטיחו שתוצאות החקירה יהיו הטובות ביותר מבין כל האפשרויות שעמדות בפנינו.

תמיכה וביטחון

ההליך הפלילי הוא חוויה לא פשוטה כלל וכלל. אדם שעומד בפני אישומים פליליים יחווה קושי נפשי, חברתי וכלכלי. אותו אדם ימצא שההליך שואב ממנו אנרגיה, זמן ומשאבים כלכליים, כאשר עתידו לא ברור לו, והוא סובל מחוסר וודאות משווע. על מנת לצלוח את התהליך הזה בביטחון, עורך דין פלילי יספק את התמיכה לה נזדקק. פעמים רבות השפה המשפטית אינה נגישה ולא ברורה לאדם שאינו בקיא בה, ומשום כך עורך דין פלילי גם יספק הנגשה להליך הפלילי, יסביר מה עומד על הפק וכיצד כל דבר משפיע על הלקוח. עורך דין פלילי מקצועי ואמין הוא הדרך הבטוחה לעבור את החוויה המורכבת מבלי לאבד עשתונות, בידיעה שהדברים יתנהלו על הצד הטוב ביותר האפשרי.

משרד עורכי דין ניר רוטנברג

משרד עורכי דין רוטנברג הוא מהמשרדים המובילים במדינה בתחום המשפט הפלילי. המשרד הוא בעל ניסיון עשיר בייצוג משפטי של נאשמים, חשודים וקורבנות עבירה. ברוטנברג מתגאים במומחיות מיוחדת במשפט פלילי, ורקורד ההצלחות המשפטיות של המשרד מוכיח זאת מעבר לכל ספק. על מנת לקרוא עוד אודות המשרד וליצירת קשר לייצוג וייעוץ, הכנסו לקישור הבא – משרד עורכי דין ניר רוטנברג.

עו”ד ניר רוטנברג
כותב המאמר: עו”ד ניר רוטנברג

חבר לשכת עורכי הדין משנת 1997, התמחה אצל עו”ד דן אבי יצחק. עורך דין פלילי ניר רוטנברג עוסק במשפט פלילי למעלה מ20 שנה הינו מוותיקי עורכי הדין הפליליים בארץ וטיפל בתיקים פליליים מורכבים מאוד, בארץ ובחו”ל.

לייעוץ מהיר
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    תחזרו אליי

    תפריט נגישות

    ×