מעצר חשודים במשפט הפלילי בישראל

משרד עורכי דין פלילי רוטנברג מייצג חשודים ונאשמים בהליכי מעצר ופועל במקצועיות ומסירות על מנת לשמור על זכויות הלקוח בצורה הטובה ביותר. חשוב להבהיר כי לכל הליך מעצר, יכולה להיות השלכה משמעותית על המשך ההליך הפלילי ועל כן, אם נעצרת, פנה לקבלת ייעוץ משפט בהקדם ואל תשתהה.

ניתן לחלק את הליכי המעצר במשפט הפלילי לשלוש קטגוריות:

1.  מעצר ראשוני:

החשוד נלקח למעצר כאשר ככלל, על המשטרה להחליט תוך 24 שעות אם לשחררו או להגיש בקשה להארכת מעצר. פנייה מיידית לעורך דין יכולה במרבית המקרים להביא לשחרור מיידי ממעצר או לקביעת חלופת מעצר.

2. מעצר ימים:

כאשר המשטרה מבקשת להאריך את מעצרו של החשוד, עליה להגיש בקשה לבית המשפט והוא יקיים דיון בעניין. המשטרה מצדה תטען כי עליה לבצע פעולות חקירה נוספות, הדורשות את המשך מעצרו של הנאשם. מנגד, תפקידו של הסנגור יהיה להבהיר מדוע אין כל הצדקה במקרה הנ"ל להחליט על המשך מעצר ולהציע חלופות מתאימות.

3. מעצר עד תום ההליכים:

היה והוחלט על הגשת כתב אישום, יכולה התביעה לבקש מבית המשפט להורות על מעצרו של הנאשם עד לסיום ההליכים נגדו. למותר לציין כי זוהי פגיעה חריפה ביותר בזכות לחירות ולפיכך, אנו נלחמים עבור הלקוח בכל הכלים המשפטיים, על מנת להביא לדחיית הבקשה.

נעצרת? עומד בפני כתב אישום? צור עמנו קשר ואנו נסייע לך ונשמור על זכויותייך לאורך כל ההליך הפלילי.

עו”ד ניר רוטנברג
כותב המאמר: עו”ד ניר רוטנברג

חבר לשכת עורכי הדין משנת 1997, התמחה אצל עו”ד דן אבי יצחק. עורך דין פלילי ניר רוטנברג עוסק במשפט פלילי למעלה מ20 שנה הינו מוותיקי עורכי הדין הפליליים בארץ וטיפל בתיקים פליליים מורכבים מאוד, בארץ ובחו”ל.

לייעוץ מהיר
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    תחזרו אליי

    תפריט נגישות

    ×