עורך דין רוטנברג מתמחה במתן ייצוג מקצועי לחשודים בעבירות פליליות ובהליך מעצר ימים כמו בהליך מעצר עד תום ההליכים. לעורך דין פלילי רוטנברג ניסיון של למעלה מ-20 שנים של התמחות בתחום הפלילי כשלנו ניסיון בתיקים המסובכים והמורכבים ביותר שנידונו במשפט הישראלי.
לזכות משרד עורך דין רוטנברג יש הצלחות רבות ושחרורים רבים בהליכי מעצר לצד זיכויים רבים ביותר לאורך השנים במשפטים פליליים.
אנו מעניקים ללקוחותינו שירות משפטי מלא בהליכי מעצר בעבירות סמים, עבירות אלימות במשפחה, סחר בנשק, עבירות מין, עבירות מחשב ועבירות הונאה.

עורך דין מעצרים – החשיבות שיש לעורך דין עם ניסיון והצלחות

כשאדם נורמטיבי נעצר לראשונה בחייו הוא נמצא במצב נפשי ופיזי לא פשוט מכיוון שהחירות לה הוא רגיל כל חייו ניטלת ממנו באחת והוא מוצא את עצמו בידי חוקרי המשטרה שלא בהכרח רואים את טובתו כחשוד בפלילים.
בשלב זה יש חשיבות עליונה להתייעצות וייצוג של עורך דין פלילי מנוסה שעוסק בתחום כבר שנים רבות ויכול לתת מענה ראוי ונכון לחשוד ברגע הקשה בחייו.

עורך דין מעצרים

חוק סדר הדין הפלילי מעצרים

חוק סדר הדין הפלילי מעצרים נותן שלוש אפשרויות בעת מעצרו של חשוד:

מעצר ימים – כלומר מעצר לצורך חקירת החשוד וכדי למנוע שיבוש הליכי חקירה תוך מתן אפשרות למשטרה לגבש תיק חקירה וראיות שיפלילו את החשוד.

מעצר עד להחלטה אחרת – מעצר של נאשם עד להחלטה אחרת בעניינו.

מעצר עד תום ההליכים – מעצר עד לתום ההליך המשפטי בעניינו של הנאשם בפלילים כאשר יש חשש שהנאשם ימלט, ישבש הליכי משפט או יהווה סכנה וכשיש ראיות לכאורה להוכחת אשמתו הרי שבית המשפט יחליט על מעצרו עד תום ההליכים אלא אם נמצאה חלופה למעצרו של הנאשם.

עורך דין מומחה בתחום המעצרים והמשפט הפלילי יתווה דרך שתוביל לכך שהחשוד או הנאשם ישוחרר ממעצר תוך תקיפת טענות הפרקליטות והמשטרה אל מול חומר הראיות.

מעצרו של אדם פוגע בו ובמשפחתו ובפרנסתו וגם אם יתברר בסופו של ההליך שהחשדות התפוגגו הרי שהנזק של המעצר וההליך המשפטי כבר נעשה ולכן יש חשיבות בהליך מעצר לקבל ייעוץ מעורך דין מעצרים מומחה ומנוסה שיתן מענה כבר בשלבים הראשונים כדי למנוע נזקים רחבי היקף.

מתן מענה של 24/7 בהליכי מעצר

אנו במשרד עורך דין רוטנברג מתמחים בייצוג עצורים במשפט הפלילי בכל שלביו כבר שנים רבות ומנוסים במתן מענה מיידי במשך 24 שעות בכל ימות השבוע.

כשהמשטרה עוצרת קרוב משפחה הדבר הנכון ביותר לעשות הוא להתקשר מייד לעורך דין פלילי מנוסה שיכול להגיע לתחנת המשטרה באופן המהיר ביותר ולתת ייעוץ משפטי מיידי לעצור- ייעוץ משפטי עם עורך דין יכול למנוע עוגמת נפש בהמשך הדרך ולהוביל לשחרור ממעצר וביטול ההליכים הפליליים כנגד החשוד.

אנו ממליצים להימנע מלקחת סיכונים מיותרים ולא לנסות לסמוך על כך שחוקרי המשטרה ינסו שלא להפליל את החשוד.

תפקידו של החוקר להפליל את החשוד ולנסות להגיע למספיק ראיות שיובילו להגשת כתב אישום כשתפקידו של עורך דין פלילי המתמחה בשחרור ממעצר הוא לייעץ ללקוח כיצד למנוע מהמשטרה ראיות שיביאו להפללתו כך שהוא יציג את גרסתו באופן הנכון ביותר עבורו כחשוד בפלילים.
זכרו! אם זומנתם לחקירה תחת אזהרה אתם כבר כעת חשודים וכל שתאמרו עלול לשמש כנגדכם במסגרת הליך פלילי ולכן יש צורך בייעוץ מקצועי מעורך דין 24/7 שמתמחה בפלילים.

אנו מעניקים ייצוג מקצועי בהליך מעצר לעצורים בבתי המעצר השונים ברחבי הארץ ומגיעים בכל שעה לכל עצור שמבקש את זכותו להתייעץ עם עורך דין פלילי.

עו”ד ניר רוטנברג
כותב המאמר: עו”ד ניר רוטנברג

חבר לשכת עורכי הדין משנת 1997, התמחה אצל עו”ד דן אבי יצחק. עורך דין פלילי ניר רוטנברג עוסק במשפט פלילי למעלה מ20 שנה הינו מוותיקי עורכי הדין הפליליים בארץ וטיפל בתיקים פליליים מורכבים מאוד, בארץ ובחו”ל.

לייעוץ מהיר
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    תחזרו אליי

    תפריט נגישות

    ×