שימוש נכון בתקשורת בהליך פלילי

להליך הפלילי השלכות משמעותיות על חייו של אדם: על חירותו, על מצבו הכלכלי, על הסטטוס האישי ועל שמו הטוב בחברה. על כן, לצד תכנון האסטרטגיה המשפטית לטיפול בתיק, משרד עורכי דין פלילי רוטנברג, מעניק ללקוחותיו גם ייעוץ תקשורתי.

לתכנון האסטרטגיה התקשורתית חשיבות רבה במיוחד כאשר מדובר בדמות ציבורית מוכרת, אשר פוטנציאל הנזק של ההליך הפלילי, הוא רב יותר. כאן עולה הצורך, לצד הטיפול המשפטי המקצועי, לעשות חשיבה מקדימה ותכנון נכון כיצד לנהל את התיק במובן התקשורתי, זאת במטרה להגן על שמו הטוב של הלקוח ועל עתידו. לא בכדי נאמר כי אין הזדמנות שנייה לעשות רושם ראשוני ולכן, אם נפתח נגדך הליך פלילי, אל תשתהה ופנה אלינו לקבלת ייעוץ משפטי מקיף, הכולל גם תכנון אסטרטגי ותקשורתי.

למשרדנו ניסיון רב שנים בתחום המשפט הפלילי ואנו מייצגים במקצועיות, במסירות ובנאמנות, חשודים, נחקרים ונאשמים. אנו מלווים כל לקוח לאורך כל ההליך הפלילי, עד לסיומו ולקבלת התוצאה המשפטית הטובה ביותר האפשרית.

עו”ד ניר רוטנברג
כותב המאמר: עו”ד ניר רוטנברג

חבר לשכת עורכי הדין משנת 1997, התמחה אצל עו”ד דן אבי יצחק. עורך דין פלילי ניר רוטנברג עוסק במשפט פלילי למעלה מ20 שנה הינו מוותיקי עורכי הדין הפליליים בארץ וטיפל בתיקים פליליים מורכבים מאוד, בארץ ובחו”ל.

לייעוץ מהיר
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    תחזרו אליי

    תפריט נגישות

    ×